Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu | Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa
Haluatko parantaa asiakaskokemusta? Tule oppimaan asiakaslähtöistä palvelumuotoilua!
Palvelumuotoilu antaa sinulle kokonaisvaltaisen lähestymistavan kehitystyöhön:
- Palvelumuotoilun avulla kehität palveluja ja asiakaskokemusta ihmislähtöisesti yhdessä asiakkaiden ja muiden palveluun liittyvien toimijoiden kanssa.
- Palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja hyödyntämällä kasvatat asiakasymmärrystä ja muotoilet asiakkaan palvelupolkua.
- Palvelumuotoilua voit hyödyntää esim. palveluiden innovoinnissa sekä positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ja varmistamisessa palvelun eri vaiheissa.
Käytännön toteutus
Koulutus toteutetaan verkkokoulutuksena, jossa opiskelijan on mahdollista valita itsenäisesti suoritettava verkkokokonaisuus tai Teams-webinaarit. Omaa osaamista kehittäviä ja tutkinnon osan suorittamista tukevia webinaareja on 1 – 5 krt/opintojen aikana.
Koulutuksen aikana suoritat osan liiketoiminnan ammattitutkinnosta: Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu. Tutkinnon osa suoritetaan näyttämällä oma osaaminen omalla työpaikalla käytännön työtehtävien kautta.
Opintojen aloitus opiskelijan oman aikataulun mukaisesti. Koulutuksen kesto on noin n. 4 – 6 kk, riippuen opiskelijan henkilökohtaisesta suunnitelmasta ja kehittämisen kohteesta.
Koulutuksen sisältö
Opintojen aikana voit kehittää osaamistasi itsenäisesti suoritettava verkkokurssin kautta tai osallistumalla Teams-webinaareihin.
Aikataulu:
- Asiakaskokemus ja palvelumuotoilu- verkkokurssi on saatavilla heti.
- Webinaarit: 1 x 3h Asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemus ja 5 x 2,5h webinaarisarja: Johdanto: mitä on palvelumuotoilu?, Palvelumuotoilun prosessi: tutki, kartoita, kuvaa, ennakoi, Palvelumuotoilun prosessi: ymmärrä, kiteytä, sekä Palvelumuotoilun prosessi: ideoi, rakenna, testaa, arvioi -> toteuta, kehitä.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu | Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa, voit täyttää alta löytyvän yhteydenottolomakkeen. Kysymyksesi lähetetään suoraan oppilaitokselle.Seuraavat toteutukset
Hakeminen ja kelpoisuus
Koulutus sopii sinulle, joka haluat kehittää omaa asiakaspalveluotettasi tai palveluprosesseja, ja sitä kautta parantaa asiakaskokemusta ja palvelun laatua. Koulutus sopii sekä uusien että olemassa olevien palveluiden kehittämiseen.
Careerian ammatillisten tutkintojen kielitaitovaatimus on B1.
Koulutukseen on jatkuva haku.
Tutkinto / todistus
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu, liiketoiminnan ammattitutkinnon osa
Kustannukset
Oppisopimuksena ilmainen, omaehtoisena 250€
Ota yhteyttä
Careeria – huomisen tekijöille
Monialaisesta Careeriasta valmistuu huomispäivän huippuosaajia ja tulevaisuuden tekijöitä, joista moni toimii usealla kielellä ja luo uusia uria kansainvälisessä ympäristössä. Careeria kouluttaa nuoria ja aikuisia suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, ja sillä on myös omaa oppisopimustoimintaa. Careerian tarjonta kattaa parikymmentä eri koulutusalaa,...
Lue lisää oppilaitoksesta Careeria ja katso koulutustarjonta täältä